Öncedende post açmıştım oğlumun emmeyişi benim kanayan yaram içimdeki sızı adeta. 1 2 kere emdi çok güzel bi his ama sonrası olmadı.
Yanliş anlaşılmasın mama karşıtı değilim..
6 ay boyunca sağım yaptım gece gündüz, gunde defalarca sağdım saatlerimi aldı. Misafirim geliyordu oturamiyordum yada bir yere gittigimde oradan hemen ayrılıyordum çünkü sağım yapmam gerekiyordu aksi takdirde göğsüm taş kesiliyor mastit oluyordum. Zorlu bi sürecti ama simdi uzerinden 8 ay gecmesine rağmen keske sutum olsaydida yine sutümü alsaydi çünkü mamayi hic sevmedi. Damla damla sütüm geliyor sütüm aktıkca gozyasimda akiyor.
Göğüslerim buyuk olmasina ragmen ucu yumusak ve dogum oncesi ve sonrasinda kahverengi kismi baya buyudu zaten ucuda yok ne yaptiysam olmadi.
- Çocuk düsünüyoruz ama ilk bebek emmeyince acaba diye düsünüyorum.
Sizinde basiniza geldi mi. 2.cocuklariniz emdi mi.😦