2 yaşına gireceğiz 1 ay sonra , yalnız büyüyen bi bebek oğlum zaten buna bağlıyorum pek çevremiz yok burada yeni yeni arkadaşlarla çocuklarıyla görüşmeye kaynaşmaya çalışıyoruz , ancak oyuncak paylaşımı konusunda veya birlikte oynama konusunda çok sıkıntı çekiyoruz , hafif hafif de vurma itme eğilimi başladı nasıl aştınız lütfen yardım edin anneler ya , tüm önerilerinize açığım 🫶🏻❤️