Asilinannesi1 geçmiş olsun, benim kızım da 13 aylık oldu biz de bexsero ve nimenrix son dozlarımızı olduk (3.) Ben de bu şekilde yan etkilerinin olabileceğini duymuştum ama bizde sıkıntı olmadı, emekledi ayakta durdu, destekli yürüdü. İkisinde ateş olmuştu şuan ateş yok bakalım gecemiz nasıl geçecek?