mmelisbyrz benim oğlum da şuan 3 aylık ve ebemiz bizede söyledi zehirli İshale karşı koruyucuymuş devlet yapmıyor özel yaptırmak gerekiyormuş ister yaptırın ister yaptırmayın dediler bize eşim onu duyunca eğer çok çokk önemli olaydı zaten devlet yapardı diğer aşılarsa olduğu gibi dedi yaptırmayalım falan dedi öyle kaldı çevremizdekilere sorduk çoğu kimse bilmiyor bile yaptırmamışlar aslında ben yaptırma taraftarıyım en azından bir dozunu ama başlayınca hepsini yaptırmak gerekiyormuş sonra tutmuyormuş falan bir aşıda 200 tlye yakın biz birkaç hastane araştırdık şuan biraz sıkışığız bilmiyorum nolur artık herşey evlatlarımız için tabiki ama Rabbim hakkımızda hayırlısını versin 🙏🏼🙏🏼🙏🏼