Zeynep8181 selam. Şuan tam olaral kaç aylık? Benim kızım erken dogdugu ıcın onu hesaplayarak gün vermişlerdi.37 haftalık dogdu ama 40 haftaya gore hesap yapıldı.mersin üniversitesi hastanesi gün vermişti ama biz oraya degıl başkent üniversitesine gittik.özel oldgu ıcın test yapılamazsa uyumasa bile ertesi gün tekrar gitme şansımız oldugu ıcın orayı tercih ettik.çünkü mersin üniversitesinde eger uyumazsa 1 ay sonraya gün veririz dediler.bilgi almak içinbaşkenti aradıgımda da 4 ay coo kucuk anestezi icin o yüzden uykusuz gelın burda uyutursunuz dediler.imkanınız varsa başka bi şehirde yaptırmaya calısın bence.kuzu boş yere anestezi almasın.