Ruruko şimdi geldik hastaneden. Geçemedi kızım testten. Üniversiteye sevk aldık. Moral bozmamaya çalışıyorum. Odyolog arkadaş kızımın 2,5 hafta etken doğduğunu öğrenince test için çok erken olduğunu, sağlık bakanlığı sisteminin mantıksız olduğunu ve endişelenmememizi söyleyince içim rahatladı biraz. 7 temmuzda üniversite hastanesinde teste girecek. Hayırlısı bakalım.