Hanimlar benim çocuğum 24 aylik . Ben 18 aylikken tuvalet egitimini tamamladim o zamandan bu zamana sorunsuz geldik. Hoc altina kacirma vs olmadi hep gelip soyler yapsada rahatsiz olurdu ama son 1 aydir cisini yaptiktan sonra soylemeye basladi altina kaciriyor tutamıyor yaptiktan sonra soyluyor bu gunlerde iyice abartti ben bununla ilgili cok kitap aldim surekli okuyorum alta kacirmayla ilgili ama yok yinede tutamiyor cis geldigi anda kaciyor kacinca o an cis diyor kalanini tuvalete yapiyor . Sizce sebebi nedir ne yapmalıyım sasirdim kaldim…