zezeeyyy 10 günlük bir bebeğim var uykuya dalamıyor sürekli sıçrıyor ve uykusunda ağlamaklı sesler çıkarıyor neden olabilir😢
giz zezeeyyy kundak yapin ama eskiler gibi oyle cok sıkmadan. Anne karninda dar yerdeydi suan refleksleri gelismedigi icin boslukta hissediyor kendini. Hafif uarim kundakla cozebilirsiniz problemi. Kendini gene anne karninda gibi guvende hisseder.
zezeeyyy Melek_Eymenim kundaklıyorum bende sakinleşiyor derin uyuyor ama çok terliyor kollarını çıkarıyorum kendi ellerinden korkuyor
Melek_Eymenim zezeeyyy evet terleme var ama bn zibin giydiriyorum bide ince bi battaniye ustune ortuyorum