gnc15 Genelde süt acı olur derler ama bilemiyorum tabi 2 aylık bebeğim dikkat ediyorum ben ekşi ve acıya
neslimhan 333 bir tabak acılı kısır yedim 🤭😁altı aydır acısız baharatsiz yemekten usandım inşaallah bir şey olmaz ya
neslimhan Elf123 bende çok seviyorum şuana kadar dikkat ettim acı baharatlı yemedim ama kısır yaptım .meğer salçası acılıymış dikkat etmeden almışım . Canım çok çekmişti bir tabak yedim 🤭ilkkez yedim inşaallah dokunmaz