Bebeğim 22 aylık tekli kelimeleri kullanıyor kağıtlardan hayvanları falan gösterdiğim de biliyor söylüyor arabalarla oynamayı çok seviyor ama tam anlamıyla konuşamıyor tedirgin olmuyor değilim bebeği bu dönemlerde olanlar ne durumdasınız gelişimleri neler bebeklerinizin. Birde ismiyle seslendiğim de bakmıyor tedirgin son 2 aydır falan daha öncesinde bakıyordu göz temasımız falan var endişe duymam gerekir mi