24gunluk bebeğim var 1haftadr yaklaşık pişik oluştu bezden olabilir mi bezden olsa nasıl olur sadece makat çevresinde Pişiği bez olsa yaygın mi olurdu birde baştan beri aynı bez baştan mi olurdu acaba 1haftadr başladı bez alerjisi olan oldu mu acaba birde doktor antibiyotikli krem bebpsik kremi önerdi geriledi gibi oldu tekrar bugün alevlenmks dikkat ediyorum baharatlı asitli yemiyorum pamuk ıslatıp siliyorum altını hala nedej olur nasıl geçer yardım önerisi olan deneyimli annelerime ihtiyacım var 😔