Bana kızmayın. 19 aylık oğlum parkla geç tanıştık bebekken covid vardı yasaklar falan yaşına girdiğinde kış geldi yani parkla tanışmamız 2 3 ay oldu kaymayı falan çok seviyor ama asla sallanmayı sevmiyor. İşte salıncak korkusu olan çocuklarda duygu bütün bozukluğu varmış otizm li çocuklarda hoşlanmazmoş çok kaygı yarttığı için öyle bi otizm şüphem yok çok şükür ama neden sizce sevmiyo olabilir benim tuhafıma gidiyor