15 aylık bebeğime el ayak ağız hastalığı bulaştı. Ağzının içi Elleri ayaklari kollari poposu kabardi su çiçeği gibi. Doktor ağız damlası ve ağız yarası içinde fıs fıs verdi. Bu hastalığı geçirmiş olan var mı ? Psikolojik olarak çöktüm. Gece gündüz hiç Uyumuyor sürekli ağlıyor. Sizler nasıl geçirdiniz bu dönemi varsa tavsiyesi olan alabilirim.