Mizmizmyrtle Krm91 hiç başıma gelmedi ama ben olsam vermezdim tekrar onunla da mayalama bence, mayalığın yoksa activia yoğurtla da mayalanıyor diye duymuştum hiç denemedim ama bir araştırabilirsin 😊
aylizinannesiii Krm91 ben activia ile mayalayacagim artık güzel olur diye düşünüyorum yoksa benimde yoğurtlar ekşi oluyor
Elf123 Krm91 sütün sıcaklığını ayarlamadıgınız için sünüyor süt termometresi alın 45 derecede mayalayın iyice sarın