Şu an bende öyleyim 1 yaşında kızım 2 aylık hamileyim. İlk başlarda çok ağladım çok üzüldüm. Kızıma haksızlık ediyormuşum gibi geldi. Herkes hadsizce yorum yaptı. Ama şu an biraz zorlanacağım ama ilerisi için güzel olacak kızımın yanına bir arkadaş en fazla 1 yıl zorlanacağız sonra rahatlayacağız eminim. Bir anda büyüyecekler beraber. Biraz sütüm azaldı ama yapacak bişey yok emiyoruzda hala inşallah güzel olur hepimiz için 🥰