sahinylz 11 ay 4 günlük bebeğimin gözleri 6 aydan beri dalması var eeg ye gidiyoruz ama bebeğim uyumadigi için devamlı erteleniyor bu aylarda sıçrama normal mi sizlerde de olmuş muydu
Gamze0707 sahinylz 8 bucuk aykigiz bikac gundur daliyor yeni farkettim ve ilk dogdugundan beri sicriyor bende bilmiyorum sizinki gibi uyumuyor