defmommy Burda bir kişinin tavsiyesi üzerine Cebeci Tıp fakültesinde Halil Özdemir hocaya gittim. Tavsiye eden arkadaştan Allah razı olsun doktor bana göre çok iyi ve çok ilgili. Devlet fakat öğretim görevlisi olduğu için özel ilgileniyor. 204 TL bir ödemesi oluyor. Eğer onada ücret ödemek istemiyorum derseniz Gülhane de Mehmet Cengiz isimli doktora da gittim oda ilgiliydi Instagrami var ikisinin de bakabilirsiniz ☺️