3 ay 1 haftalık oğlum var. 2 gündür okadar sık uyanıyor ki çok yoruldum normalde hiç öyle bir bebek değildi tüm gece uyurdu geceleri emzirmek iicn alır uyandırmadan yatağına koyardım smdi gece 2 buçuktan sonra yarım saatte bir . Bir saatte bir uyanıyor ben nerde hata yapıyorum. Gündüz mü çok uyuyor acaba ne yapmalıyım