Ay kızlar bugün oturduğumuz binanın girişini dilim dedim sildim merdivenleri çamaşır suyuyla guzelcene giriş kata geldim ilk supurdum boyle süpürürken süpürge üçüne iki tane serçe parmağı kadar siyah birşey takıldı onemsemedim supurdum sonra giriş katta ki komşunun ayakabilarinin olduğu yeri şilin dedim gene 3.4 tane orda gördüm süpürdum felan ışığa doğru çıktık bi baktım ayaklari var yaklaştım amaninnnn küçük ölü kurbağalar ayyy bi tuaf oldum anlatılacak gibi değil napicam binayimi ilaclasak ?