kızlar Bu siteden hiç alışveriş yaptınız mı memnun kaldınız mı kumaşları kaliteli mi?
1balkizannesi Evet çok yapmışlığım var
🍁
🌱
🌵
☀️
💧
❄️
🌕
🎀
TheBaby teşekkür ediyorum.
Evet kız kardeşime abiye almıştım kalitesi mükemmel
Asyaayaz1 teşekkür ederim