Cansu123 Kızlar bebeğim 50 günlük bugün poposunun üstünde küçük bir delik var araştırdım sakral gamzeymiş tedavi gerektirmiyormuş ama bilemedim başına gelen var mı?
Erdemim Cansu123 onun iki çeşidi var sanırım biri sorun teşkil edebiliyor oglumda vardı doktora gösterdim problem olmaz dedi. Şimdi kapandi. Sizde bi baktırın isterseniz
Hemsreanne35 Cansu123 Canım bizde de vardı ama delik yoktu yine de biz beyin cerrahına götürdük ama bizim sırtta da birşey vardı ufak o yüzden mr çektirdik sıkıntı çıkmadı çok şükür ama mutlaka doktora gösterin atlamayın takip edin
Erdemim Cansu123 bizim uzunlamasina büyüktü ona rağmen kapandı sizde ihmal etmeyin inşallah sıkıntı olmaz
Aryasmumy Benim bebeğimin poposu çift çatal yani tek çizgi değil V şeklinde ultrason çektirdik ayrı oradan da ama çok şükür sıkıntı yok dediler Allah vergisi dedi doktor sebebini sorduğumda😊 şaşırmıştım
Cansu123 Aryasmumy aman kötü bişey olmasın da :) inşallah bizde de bişey çıkmaz yeni doğan bebeklerde oluyormus genel de ama insan yine de korkuyor 🤷♀️