Rabia4747 Sabah iki aylik verem aşısı olduk bir çay kaşığı calpol ver dedi hemsire verdim sabah onda şuan cok huzursuz ateşi yok deli gibi krize girmiş agliooorr susmuyooo napiyim yine calpol verim mi :(
YeniAnneIstanbul Rabia4747 atesi olmadan calpol verme asilar maalesef huzursuzluk yapabiliyor ama gecer sen atesini takip et canim
_YanakReisinAnnesii Rabia4747 2 ay aşısı biraz zor bir aşı ne yazık ki . Ateşi olmadan sürekli olarak calpol vermeyin lütfen , benim bebeğimin bu ilaç yüzünden karaciğer enzimi yükseldi . Huzursuz olması çok normal yarına daha iyi olacaktır geçmiş olsun 🙏
balkizim0206 Rabia4747 bana hemsire 8 saatte bir ver demisti ama baska nedenden agliyo olabilir mi acaba gazi falan varsa belki
minikkusuuummm- Rabia4747 aşı oldugu gün ateşi olmadan calpol vermenize gerek yok. Bebeginiz kendi savaşmayi ögrenmeli. Aşı oldugunda huzursuzluk cok normal
TheMeltem Rabia4747 ben aşı yaptıktan sonra parol vermiştim ateşi yoktu ama ağrıyordu diye yinede biraz ağlıyordu 2.gğn geçti ama vermeye devam ettim diğer günde