Bestemm valla benimki 4 ay 13 günlük oldu ama anamı ağlattı derler ya. Önceden gece en azından 2 saatte bir 3 saatte bir kalkiyodu. Şimdi yatırıyorum 10 dakikada bir, 15 dakikada yarım saatte bir. Tam yatıyorum kalkiyo, uyutuyorum, yorganı çekiyorum üstüme yine. Zombilik benim gobek adım oldu.
Mesela şuan uyku vizildanmasi yapıyor, yatırıyorum uyumuyor