Doruk- Merhabalar, 14 gün önce doğum yaptım sütüm 60-90 ml hatta bazen 120 ml gelirken 3 gündür azalma oldu 60 ml anca geliyor kesilecek diye korkuyorum, kesilirken böyle mi oluyor? (bebeğim prematüre olduğu için küvezde uzun bi süre sütümü sağacağım)
Nazlican Doruk- Hangi marka makine kullanıyorsunuz bilmiyorum ama hastane tipi almanızı ya da kiralamanızı öneririm Diğer makineler göğsü tam boşaltmadıgı için yanıltabiliyor
Doruk- Nazlican chicconun elektrikli makinasını kullanıyorum ilk günden beri son üç gündür böyle az geliyor önecesinde 60-90 bazen 120 oluyordu
Tazeanne3434 Ara ara azalma oluyor saat bası sağın süt arttırıcı gıdalar ve bol su tüketin normale dönüyor
Doruk- Tazeanne3434 2,5-3 saatte bir sağıyorum 5 lt den fazla su içiyorum humananın çayını içiyorum ona rağmen böyle korkuyorum kesilirken böyle mi oluyor bilginiz var mı