Ben bıraktım 3 aylıkken sadece akşamları veriyordum bebeğim sürekli emen bir bebekti çünkü sütümün kalmadığını düşünüyordum ama doğru değilmiş yaptığım ve emzirme danışmanı göğsümü siktiginda bana şu tepkiyi vermişti sütüm iyiymiş mama kullanmamam gerektiğini ve hiç bi şekilde sütümü sagip görmemem gerektigini söylemişti sonrasında kestim zaten gerçekten de haklıymış