Bugrayolu Kızlar 2 aydır sütümü sagarak veriyorum bebeğime philips aventin sagma makinesi var bugün güçlü çekmiyor başına gelen var mı ne yapabilirim
Kbrbisi28 Bugrayolu bende yasamistim bu sorunu yaa hatta söküp tekrar defalarca taktım bi yanlislikmi var ki diye ama gene az cekiyordu en sonunda ugrasamicam diyip manuel pompa aldim
iremsinan Bugrayolu valla 40 cc den fazla cıkartamıyordu benimde 2000 lira para verdim bide artık moralimi bozmaya basladı sütüm mü az yetmşyormu vs derken bıraktım kullanmayı direk meme veriyorum artık
Kbrbisi28 Bugrayolu şikayetlerini okumustum hatta hep cogu kisi bu sorunu dile getirmis ben hic ugrasmadim sonradan yaa
Bugrayolu iremsinan en güzeli canım benimki prematüre doğdu 2 aylık olucak 2 gün sonra henüz tam ememiyor yani emerken uyuyakalıyor ondan belli süre daha sagmaya devam edip sonra emzircem bende 😇