Ygzpri Topukkanı için dün arandım Tsh Yüksek dendi Damardan kan verdik TSH normal çıkmış t4 ise 12 çıkış Birtık düşük yani iki hafta sonra tekrar bakacağız dedi doktor başına böyle bir şey gelen var mı