Kızlar merhaba oğlum 10 aylık olacak ama bu aralar çok huyu değişti. Sakin bir bebekti ama artık çok sinirli
Bizimle vakit geçirmiyor sanki bizi sevmiyor 😞
Sürekli odaları dolaşıp etrafa bakma her şeye dokunma derdinde evde yanınızda durmak istemiyor dışarı çıkmak istiyor sürekli ben sabah işe giderken kapı kapanınca basıyor çığlığı ve sürekli mızmız ağlama da değil ama hep ağlak
Snapchat te üzgün ağlayan surat filtresi var ya hep öyle 😬 geçimi bşr dönem mi sizin bebişleriniz basıl kızlar geçer mi bu mızmızlık eski neşeli haline döner mi