Arkadaşlar ben kendimi bildim bileli asla alerji olmadım. Doğumdan önce ne yediysem şimdi de o şekilde devam ediyorum. Farklı bir şey yemedim yani. Ama göğüsümde kollarımda kızarıklık ve aşırı kaşınma şikayetiyle doktora gittim. Alerjik dedi. Yediğin içtiğin birşey dokunmuştur dedi. Doktor a da bundan bahsettim ama geçiştirir gibi olabilir dedi sadece. Daha önce alerji yapmayan şey doğumdan sonra yapar mı ki