Esraaa55 Dün 2. Ay aşımızı olduk dünden beri bebeğim hep uyuyo normalde gündüzleri cok uyumaz dünde bugünde sürekli uyuyo ve bir kerede kustu halsiz gibi birde ateşi cıkmasın die bir çay kaşığı calpol vermiştim dün o uyku yapmış olabilirmi
nazlimom_ Esraaa55 bizimde aşı olduğu gün boyu uyumuştu eve gelncefe calpol vermiştim ateşi flnda olmadi
hepoyleolurzatenn Esraaa55 bizimde dün ikinci ay aşıları yapıldı eve gelince calpol verdim sürekli kontrol ettim ama uyku ateş vs olmadı çok şükür çok stres yapıyordum ama rahat atlattık doktoruyla görüşebilirsin en doğru cevabı o verecektir
simiyyy Olabilir, calpolü ağrı ve ateş tesbiti üzerine vermenizi öneririm ilaç sonuçta ve bebeğiniz daha çok küçük 😊
Esraaa55 nazlimom_ ama aşıyı dün oldu dün komple uyudu bugunde uyku halinde sürekli keyıfsiz aglamıyor ama sürekli gözleri kapanıyo
Esraaa55 Aynisa ya bugun düne göre cok uyumuyo aslında uyanık kalıyo ama cok sakin gülmüyo aglamıyo öylece duruyo uyumakla uyumamak arasında az az uykuya dalıyo uyanıyo bıdaha dalıyo
Aynisa Esraaa55 koldan yapılan Aşı verem aşısı kolu ağrıyor olabilir. Ondan hareketi kısıtlıdır Ben 2 gün verdim carpol çünkü kolu çok ağrıdı ağlıyordu ağlamıyorsa bırakın uyusun yarına geçer 2 gün sürüyormuş çünkü aşının etkisi
Melek11111 Esraaa55 Bi ara ağlama krizine girdi ve vücudu morardı ambulans aradım geldiler bişey yok eğer aşıdan olsa vücudu kırmızı benek benek olurdu dediler .Ağlamaktan huysuzluktan morarmış dediler gittiler .Sonra yine uyudu emziriyorum uyurken .Uyanmıyo