Kızlar merhaba. 4 aylık bebeğim var emziriyorum. Hamilelik öncesi panik atak sorunum vardı hamileliğimde kendi çabalarımla bi şekilde atlattım, ama şimdi olmuyor ne yaparsam yapayım baş edemiyorum bebeğim için dayanmaya çalışıyorum her gün atak geliyor geçmiyor bi türlü. Son çare ilaç kullanmayı düşünüyorum ama emzirdiğim için endişeleniyorum. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda ? Kullanıpda zarar görmeyen ?