Kızlar 2 ay 24 günlük bebeğim gündüzleri de artık sürekli uyumaya başladı oyun oynamak için çok nadir kalkıyor ya da emmek için hani bu da beni endişelendiriyor uyanık olduğunda en fazla 1 saat dayanabiliyor onun dışında sürekli uyku halinde sizce bu bir sorun mu