Merve Karadeniz61 Nejla hanım yok mu sürmenede 🥲 en bi güzel orası yapardı. Ah be Trabzon. Öğrenciliğimin şehri. En bi sevdiğim ❤️💙
hepoyleolurzatenn Evet bize yakın olduğu için biz cevahirin ordakinden yiyoduk uzun zamandır da yemedim bak canım istedi benimde 😂
hepoyleolurzatenn Karadeniz61 yani biz yalıncaktaydık ben yalıncak diye biliyorum ama kaşüstü olarak da geçiyo olabilir cevahir avmnin biraz aşağısında tam cadde üstü zaten ama sürmene vs den gelirken karşı caddede kalıyor