Hayırlı günler annelerim oğlum 31 aylık hasta bir haftadır grip bogaz agrısı var 2 gündür de baya öksürüyor bugün sabah kalktığın da gözünün çevresin de göz kapağın da ve gözünün altında benek benek kan toplanması var acaba bu normal mi başına gelen varmı öksürdügü için mi oldu şimdiden yazan annelerime çok teşekkür ederim