Kızlar bebeğim şu an 7 aylık doğduğundan beri bi kazbızlık problemimiz var mamayla besleniyodu 5.syda ek gıdaya başkadık fakat ileri derecede bi kabızlığı oluyodu fitille ilaçlarla kaka yaptırıyoruz şu an hırıltılı solunumu var yani abartı değil ama burnunda hırıltı var ve genellikle tıklalı küçükken ciddi gaz sıkıntısı çektik ama kolik değildi kakasında mukus yok yani bu zamana kadar 1 2 defa az miktarda denk geldim şu an aklıma gelmeyen şeyler de olabilir. Hiç alerji testi yaptırmadım yaptırmalı mıyım sizce bunlar alerji belirtileri midir?