Kızlar kızım 2 aydır falan çok iştahsız doğru düzgün bir şey yemiyor zorlamıyorum bir sürü şey denedim ama yemiyor dişleri çıkıyor demir eksikliği var ilaç kullanıyoruz bunlar yüzündendir diyorum ama çok üzülüyorum tavsiyeniz var mı siz neler yapıyorsunuz?😐