2papatya Hanımlar iyi günler 2 yaşında ikiz kızlarım var kısmetse odalarını ayırmak istiyorum artık beşiklere de sığmıyolar zaten ben bi takım beğendim.. yaşadığım şehirde vivense de bulunduğundan burdan alıp kurulumunu yaptıralım dedik ama daha önce alan memnun olan/ olmayan var mı? 2 bebek olunca 25 bin tutacak attığım takım çünkü. Bide nasıl olur kız odası için bunlar⬇️⬇️
Noname21 2papatya acaba bu resmi gotursen marangoza desen ki abi sen bana bunu ne kadara yaparsın. Acaba ne kadar tutar . Cidden merak ediyorum. Bir sor
YeniAnneIstanbul 2papatya begendiniz takım cok guzel 🥰 daha uygun fiyatli olsun istiyorsaniz ikea cok ucuz isterseniz oraya bir bakin 2 tane ikea kura yatak alirsaniz hem uzun omurlu ve eglenceli olur dolap olarakta ikea dolaplari yine uygun. kurulum size ait ama cok kolay ben kendim yapiyorum genelde eglenceli oldugu icin😃
2papatya AnnaKurt https://www.vivense.com/city-3-kapili-dolap-pembe-modeli.html https://www.vivense.com/city-aynali-sifonyer-pembe-modeli.html https://www.vivense.com/viva-yavrulu-montessori-karyola-pembe-modeli.html
Alyaaselim Noname21 daha pahallı tutar :) ben 2 kapıli dolap yaptırıp park beşik alacaktım dolaba 3 bin dediler bende gittim 6 bine karyola şifonyer 3 kapaklı dolap aldım mis gibi :))
Fairymom YeniAnneIstanbul post sahibi ben değilim canım post sahibini etiketlersen yardımcı olursun.😊
Deletedmom0099 2papatya yatak çok güzel ve kullanışlı duruyor ama dolap ve şifonyer sonradan gözünüze yorucu gelebilir. yatakları oradan alıp dolap ve şifonyeri desensiz bir modelle değiştirebilirsiniz bence 🌸 fiyatta yüksek geldi açıkcası vivense çok kaliteli malzeme kullanmıyor çünkü
2papatya Deletedmom0099 Öner’iniz için teşekkürler adlında önemli olan kalitesi dediğiniz gibi başka modelle değişim yapabilirim kaliteli olsun istiyorum çünkü 😱
barlassmoom 2papatya ben bebeğime dolabı vivenseden sipariş ettim. ürün geldi ama inanılmaz kalitesizdi o yüzden iade ettim 🙏🏻 tabi kişiden kişiye farklılık gösterir
YeniAnneIstanbul 2papatya bundan iki tane alip https://www.ikea.com/nl/nl/p/kura-keerbaar-bed-wit-grenen-80253809/ ilk baslarda merdiveni takmadan kullanabilirsiniz. Google’da cok guzel ornekler var: https://www.google.com/search?q=ikea+kura+twin+toddler+room&client=ms-android-xiaomi-rev1&prmd=ismvn&sxsrf=ALiCzsa_FescurdpUZ1nSlr1Pwemd3WAXw:1654779838170&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiB1L2jt6D4AhWmMewKHbd7DQ0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=393&bih=719&dpr=2.75 €169 yani tl olarkta cok asiri tutmamasi gerekiyor
DevrimciAnne YeniAnneIstanbul 4 bine yakın tutuyor tahta parçasına değmez sizin için ucuz ama TL gereksiz pahalı
Noname21 2papatya hee😀😀 olabilir. Bizde kaydırak yaptıralım dedik resmini atmış çizimin eşime diyorum ki burdan balkondan sallayarak aşağıya kayabilir bununla😀
barlassmoom 2papatya ben çok araştırdım 6-7 yaşına gelince o odayı beğenmeyecekler o yüzden beyaz 6 kapılı bi dolap aldım. hem büyük ileride de kullanabilir hem de daha şık duruyor. yanına da normal montessori alacağım