Biz pişilte hamezing kullanıyoruz birkaç gün düzenli kullanımda geçiriyor, birde ıslak mendil kesinlikle kullanmayın, evde oldugum sürede hep yıkıyorum ve sonra temiz bir bezle kuruluyorum, bebeğim sadece 2 kez pişik oldu 7 aylık süreçte oda tatildeyken hamezing önerdi doktorumuz birkaç günde geçti , kesinlikle ıslak mendil kullanmıyorum artık tatile çıkınca da fıs fıs şişelere su doldurup pamukla buldum çözümü bebeğim mutlu ben rahat