Sjdkjdkd12 Kubragk8 emzik benimkide tutmuyodu philipsi tuttu sadece biberon bilmiyorum en ucuzunu tuttu :)
Lavantakokusuuu Kubragk8 emzik oioi, biberon da nuk kullanıyoruz biz. Bebekten bebeğe değişiyor bazısı hiç almıyor emzik. Biz memnunuz ikisinden de
JackDaniels Kubragk8 Biberon olarak hem Avent hemde Chicco naturel feeling kullandım, hala kullanıyorum aşırı memnunum. Yalnız çok kırdığım için artık plastiğe döndüm😂