7 ay 5 günlük bebeğim var depresyonda gibi, çok mız mız, hiç birşey den keyif almıyor, emmek dahi istemiyor, acaba bu aylarda normalmi, atak haftasında da değiliz ama, diş geliyor sanırsam ilk çocuk olunca anlamak pek kolay olmuyor, aktivite yapmayı birlikte kitap okumayı çok seven bir brbl biranda herşeyi sağa sola fırlatan sürekli bağıran biri oldu ha birde sürekli ayakta durmak istiyor 🥴 bu durumu yaşayan varmı acaba,