Duyguklyc Kızlar oglumun dogumgununu kutlamak ıcın organızasyon bakıyorum ama fiyatlar aşırıı pahalı sızın bildiginşz uygun fıyatlı varmı ? Birde mekan olarak dısarda biyer varmı bıldıgınız kücük biyer olsa yeterli