Mrvsmt2502 Asguney çamaşırlarıda bulaşıklarıda tek elle halledecek kadar evrildim sanırım 😂 ütüyüde uyutunca haftada 1 anca yapıyorum ya da birisi gelince
DiDoCe Mrvsmt2502 Bebisiniz daha 2 aylık olduğu için tek elle yapabiliyorsunuz hele bi olsun 10 kilo nasıl o kol çürüyecek yapamazsiniz😃😃😃
Gizemarden DiDoCe ahh ahh oğlum kucağımda süpürge tut Vileda yap toz al ütü yap aynı gün içinde kaynanamın evini supur sil bulaşık yıka eve dön perişan oluyorum 😞
Mrvsmt2502 DiDoCe yürüteçte falan durur inşallah ya 😂😂amaan durmasada ev işleri kalıversin bizden değerli mi canım
DiDoCe AlpsolDan Uyku rejimi dediğiniz ne günde 2 defa uyutuyorum bende toplamda 4 5 saat uyur ama ses yapacak işleri yapamıyorum işte yemek silme amcakk
AlpsolDan DiDoCe sabah saat 9-10 arası uyutmak 12 ye kadar, sonra 14:30 dan 16:30-17:00 kadar uyumasını sağlamak
Rumeysa1609 DiDoCe ayy benimde kızım 11 aylık ve yazdıklarınızı okurken sanki ben yazmışım kızımı anlatıyormuşum gibi geldi resmen aynısı aynısı. neler yapacagımı şaşırıyorum artık oyalamak için