Rabia4747 Şuan krizde çok aglior napicam susmuor deli gibi agliorrr uyudu uyandi bende agliom sinirden
Ftmhnm06 Belki ağrısı vardır. Ateşini de kontrol edin. Sağlık ocağı calpol verin filan demedi mi. İletişime geçip durumunu söyleyin. Ateşi olmasa bile ağrısı vardır huzursuz olursa üçte bir ölçü calpol şurup verebilirsiniz demişti hemşire bize. Geçmiş olsun