Deletedmom0099 ben kırılacak doye açıp kapatamiyorum ya
Hep açık geziyor posette. Ebebekte satıcı bana gösterirken birini kirdi çünkü.
Bir de bu sekilde yapması cok zor olur. Ben disaroda genelde bebek bakım odasinda yaptiriyorum. Disarida mumkunse arabada, cok mecbur kalirsam klozer kapağı kapatip onun ustune koyuyorum. Yuksekte durmasi gerekiyor klozetin biraz. Yere sıfır yapmak zor 🙈