Asel2 Ay aynisi benim basima geldi bi kumas pantolon aldim denedim bir de guzel gibi geldi ama sonradan aslinda bol oldugunu anladim yorumlarda da bedenizden 2beden kucuk alin yazmislar ben bir beden kucuk almistim oldu diye etiketini de kestim iade talebi olusturup gonderdim.Simdi kodla ayni fiyata tekrar 36bedenini aldim ama 38bedeni kabul ederler mi bilmiyorum insallah ederler.iki beden buyuk kalip nedir yani