Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 20 günlük. Mama+meme veriyorum. Mamayı biberonla veriyorum. Ayrıca emzikte kullanıyor.20 gündür bebeğimde meme reddi var. Emzirmeye çalıştıkça çığlık çığlığa ağlıyordu. Ya da 3.dakikasında bırakıp asla almıyordu.
2 gün önce instagramda bir video gördüm meme reddine biberonla çözüm diyordu. Öncelikle bebeğe boş biberonu verip sonrasında memeyi verin diyordu . Bende bebeğimi yatağa yatırdım yüzünü bana doğru yan çevirdim. Sırtına yastık koyup destekledim. Sonra boş biberonu verdim çekti boş gelince birkaç saniye bekledim biberonu çıkarıp hemen memeyi verdim. Gerçekten tuttu. Arada bırakınca yine boş biberonu verdim yine onu çıkarıp memeyi verdim. Aralıksız 10-11 dakika içiyor. Zaten bize 10 dakika yeterli yani o kadar içmesi gerekiyor.Dünden beri sadece bir kez memeyi almadı. O da uykudan huzursuz uyandığı için. Bu videoya denk gelmesem 20 gündür sağıp biberonla veriyordum neredeyse yıpranma noktasına gelmiştim. Allah korusun istemese yine sağarım ama sanki emdikçe daha çok içiyormuş gibi hissediyorum.sütü Biberonla versem 30 cc ancak verebiliyorum.
Belki benim gibi olup denemek isteyen olur diye paylaşmak istedim.
Videonun altına yazmışlar kesin buraya da yazacaklar boş biberon vermek gaz yapar diye. Gaz yapar biliyorum ama 5-6 saniye verip çekiyorum. O kadar az emmekle gazdan patlayacak değil ki. Ayrıca bebeğim hiç gaz sancısından ağlamaz.yani gazsız bir bebek.