Merhaba güzel anneler bişi danışmak istiyorum kızım sadece mamayla beslenen bir bebekti ekgıdadada sorun yaşamadan artık neredeyse herseyi yiyor.. sorum şu kızım 1 yaşına girecek mamayı gün içerisinde ve gece toplam 3 kere bazen 4 kere 120cc içiyor mamayı komple yada en azından gündüz ne zaman bıraktırdnız? Ne yapmam gerel bıraktırmak için ? Tok olsa dahi o mamayı içmeden uyumuyor 120 içmesede 60 içiyor 30 içiyor ama yinede istiyor? Erkenmi yoksa geçmi kaldım bilmiyorum napmam gerek sizler nasıl yaptınız?