minikcivcivlerinannesi tabikide.. 😊 ilk önce ya Allah Bismillah deyip başlayın.. ne kdar ertelerseniz daha geç öğrenir.. bi sabah kalktım tam 2,5 yaşında ikizlerim bezlerini değiştrdim artk bez değiştrmekten yoruluyodum bu böyle olmaz dedim tam 25 ocak 2022 de başladım bezletini çıkardım artık büyüdünüz abi oldunuz dedim bez bitti artk klmadı.. çiş kaka tuvalete artk dedim benimkiler biraz hevesliydiler .. heves ve istekli olmalarıda önemli.. kukulinin çişimiz tuvalette kakamız tuvalette şarkısını hergün dinlettiriyodum.. ilk iki hafta asla anne çiş anne kaka demediler ben 5 dkkada bir wcye götrdüm ilk bir hafta 2. Haftadan sonra 2 saatte bir götürdüm.. 3. Haftadan sonra kendileri artk hissetti anne çiş anne kaka demeye başladılar. Tabi öle hemen öğrenmediler ilk 20 gün altına kaçırdkları korktukları günlerde oldu. Asla bağırmadım çağırmadm kızmadım.. öyle öyle alıştılar.. gece gündüz bir bıraktım.. gecede 3 defa kaldırıyorm öyle öyle alştılar şuan gündüz asla ve asla altlarına yapmıyolar.. gecede 2 defa halen kaşdırıyorum.. ve 5 ay oldu tuvalet eğitimi vereli çok ama çok sabırlı olun.. 🙏🏻🤲🏼