4 gün sonra 20 aylık olacağız fakat dün gece berbat bir geceydi gece 2 de uyandı ve asla düzenli uyumadi birde normal geceler de 4 den sonra uyanıyor bu arada hala emiyoruz etkisi olabilir mi ? Son 2 haftadır düzen şu şekilde sabah 9 9.30 arası uyanıyoruz öğlen 2 de uyuyoruz gece uykusuna 10 da geçiyoruz . Çok mu uyanık kalıyor öğlen uykusu 1 1.5 saat az mı geliyor acaba?