bahar0808 Kızlar doğumdan 4 ay sonra adet oldum ve olalı 1 ayı geçti normal mi sizce? Adetim öne gelirdi şuan 10 gün gecikti🥴
elifizm bahar0808 doğum sonrası ilk 1 yıl düzensizlikler normal kabul ediliyor. Korunuyorsanız gebe kalma ihtimaliniz düşükse strese girmeyin ama korunmuyorsanız adet gecikmesinde akla gelen ilk ihtimal gebelik..
tenceretavakuskana bahar0808 1sene oldu ben dogum yapalı henuz yenı yenı duzene gırıyo o bıle tam degıl yanı Emzırıyosanızda gayet normal mevsım degısıklıgı emzırme vs